diumenge, 27 de març del 2022

BORDEGASSOS 50 ANYS 1972-2022

Han passat...50anys des de que els Bordegassos de Vilanova van néixer l'any 1972 i enguany es faran molts actes i actuacions per celebrar-lo. El tret de partida va ser el dissabte 19 de març amb la presentació dels actes a l'Auditori ple de gom a gom i presidit per el president de la Generalitat. Va ser un acte molt emotiu i en un gran parlament del president dels Bordegassos Jaume Pujol.

Jo no vaig formar part en els inicis dels Bordegassos ja que estava fent la mili a Ceuta i des d'allà ho vaig saber per el diari de Vilanova que me'l enviaven i a mi que m'agradaven els castells i havia anat moltes vegades a Vilafranca a veure'ls vaig pensar que quan acabes la mili hi aniria.

Ja llicenciat vaig anar a veure els assaigs al pavelló i vaig anar a la sortida del Vendrell en l'homenatge al Jan Juliver  i encara no portava la camissa bordegassa que a Corbera de Llobregat el Pep Baig en va posar de baix. A la colla vaig estar de finals de l'any 1972 i fins l'any 1987. Dels Bordegassos vaig formar part de la colla gegantera que és va formar entre els bordegassos i també ens vam incorporar a la societat El Coro... de tots aquests anys tinc molt bons records i encara avui en sento un bordegàs més.

Els Bordegassos he fet de baix, dau, contrafort, de segon en un quatre de set, segons de pilars de quatre i formant part de l'equip d'aixecar el tres de set per sota. I per les matinades del dia de la colla sempre passaven per casa dels meus pares ha on hi havia coca i bon vi.

MOLTES FELICITATS BORDEGASSOS I PER MOLTS ANYS MÉS!!!

 Cartell dels 50 è aniversari disseny de Estrella Armero


Punt de llibre amb els actes del 50è aniversari


Llibre- programa del 50è aniversari. Un llibre molt interessant.