dijous, 13 d’octubre del 2011

Víctor Oliva Disseny gràfic (onze punts de llibre)

Víctor Oliva Pascuet és dissenyador gràfic de marques, fullets, cartells, llibres, exposicions, il·lustracions, imatges, calendaris i punts de llibre. Ha dissenyat el logotip de la biblioteca Joan Oliva i Milà i el del Museu Romàntic Can Papiol de Vilanova i la Geltrú, també a dissenyat els cartells i punts de llibre de les Trobades de col·leccionistes de punts de llibre de Sant Jordi, al Museu Frederic Marès dels anys 2007 i 2008 entre altres i diversos punts de llibre.

Víctor Oliva Pascuet és el besnét de Joan Oliva i Milà (1858-1911), impressor i bibliotecari.

Marca de la Biblioteca Joan Oliva i Milà

Marca del Museu Romàntic Can Papiol



Gràcies a la Lluïsa Fargas per aquests punts de llibre.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Amic Jaume crec que són 12, doncs jo tinc un que no hi és a l'article, en caniv em falta un dels teus. Domènec.

Senyal de plana ha dit...

Amic Domènec, el únic que tinc repetit és el nº9: IBA LÜGEL, per si te interessa.
Estic interessat de quants punts es componen la sèrie: Maestros de la literatura japonesa.
jaume.