dissabte, 26 de maig del 2012

Gràcies Montserrat de l'Espai de Galionar per premiar el meu bloc!!!


Moltes gràcies Montserrat de l'Espai de Galionar per nominar-me entre els cinc blocs més importants que has triat en el Liebster Bloc. El teu és un bloc que segueixo fa molt de temps i m'agrada molt les teves narracions i poesies.
Ara sóc jo també qui he de nominar cinc blocs més. Han de tenir menys de 200 seguidors. Costa una mica triar cinc blocs que m'agraden, ja que hi han molts. N'esmentaré cinc que per mi són molt interessants i no sé si estaran d’acord de rebre aquest premi  Liebster Blog.


El primer bloc és del vilanoví Francesc Llorach per la seva recerca sempre sobre el terreny de tots els racons dels pobles de Catalunya en  el bloc: Catalunya Poble a Poble, també són molt interessants els altres blocs que té i els podeu veure en el seu perfil. 

El segon és el bloc mondopunts de la Montse Casaponsa i el Domènec Martinez que des de Salt (Girona) ens posa al dia de les novetats dels punts de llibre. El bloc està dedicat al col·leccionisme dels punts de llibre, i cada setmana fa un sorteig d'un lot de punts de llibre i amb aquesta raó hi participa molta gent amb els seus comentaris.

El tercer és el bloc Des del meu punt de vista, on  la bibliotecària i dinamitzadora Eli Ramirez va posant les coses que veu, el que sent, el que escolta, el que pensa... i com no els punts de llibre sempre al dia i també en el seu sorteig de punts, sense oblidar-nos del seu quadern de dibuixos Bibliotecaris de Paper que ja va pel núm. 42.


El quart bloc és L’Elefant Trompeta el diari de una mestra infantil, on recomana contes infantils. Sobretot m'agraden les il·lustracions dels contes triats. Sempre està al dia de les novetats dels contes i aquí podem trobar grans il·lustradors. 

El cinquè  bloc és de l'Eric Wirdheim un suec que viu a Vilanova i dóna a conèixer al món les tradicions, la cultura i la forma de viure  de la terra on ara resideix en el seu bloc: 
Wirdheim in Vilanova.
L'Eric forma part de la colla de castellers de Vilanova “Els Bordegassos”, on jo també  vaig formar-ne part del 1972 al 1987.

Si algun dels nominats s'apunta a continuar difondre el premi, haurà de copiar la imatge de l'encapçalament, enllaçar cinc blocs que li agradin i fer-ho saber als seus propietaris. Moltes gràcies!.

5 comentaris:

Galionar ha dit...

Jaume, m'alegra saber que has decidit, tu també, nominar cinc blocs més, i crec que has fet una molt bona elecció. Aquesta "cadena" serveis, bàsicament, per posar-nos en contacte amb espais que encara no coneixíem, i ampliar així el nostre món blocaire. Visitaré amb atenció els llocs que ens recomanes.
Una forta abraçada i bon diumenge!

Anònim ha dit...

Gràcies Jaume de tot cor, però ara mateix no sé si continuarem la cadena ja que nosaltres els blogs que visitem son practicament sempre del mateix tema.
Ja saps que el fem de bon gust i amb molta il·lusió, i ens fa contents que hi hagi gent que l'hi agradi.
Montse de Mondopunts

Senyal de plana ha dit...

Moltes gràcies a tots per els comentaris al meu espai i també en altres blocs i al meu correu que haveu fet.
jaume.

Eli Ramirez ha dit...

hOLA Jaume
Perdona que t'hagi oblidat d'una manera "tan descarada".. em sap greu...
Quan em vas escriure vaig abandonar el bloc durant una setmana i ja no hi havia tornat a pensar més.

T'agraeixo moltíssim aquest gest.
Potser aquesta setmana faré una llista jo també. Gràcies!!!

Pd. Tinc alguns punts per enviar-te... res extraordinari... demà potser niré a correus!

thulannguyen ha dit...

Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

An Thái Sơn chia sẻ trẻ sơ sinh nằm nôi điện có tốt không hay võng điện có tốt không và giải đáp cục điện đưa võng giá bao nhiêu cũng như mua máy đưa võng ở tphcm địa chỉ ở đâu uy tín.