divendres, 27 de juny del 2014

D'un punt de llibre a un bon llibre... L'Última mirada enrere de la Carolina Borràs

En una de les  pareretes de venda de llibres de Bellprat Vila del Llibre (aquest any la 7a edició), vaig  trobar aquest punt de llibre i en va cridar l'atenció... ja que el vaig trobar molt bonic per la mirada que té la nena pujada a dalt de una bicicleta ye-yé. La seva autora la Carolina Borràs me'l va donar, també en va obsequiar altres, amb fragments del seu llibre "L'Última mirada enrere". I va ser allò que moltes vegades passa d'un punt de llibre que t'agrada a comprar el llibre i el va comprar  la Carme la meva dona. 
L'hem llegit la Carme i jo i ens ha agradat molt i volem felicitar a la Carolina Borràs per la seva narració  d'on explica la seva angoixa a créixer i fer-se gran, el no entendre la mort... la separació dels pares, la promesa que va fer a l'avi Manel i molt bé les estrofes de les cançons de Sau  escoltant el seu ídol Carles Sabater i també les de Sopa de Cabra. 
Ens ha emocionat molt el relat de quant fa les pratiques de mestra a la seva antiga escola i troba i llegeix el dietari  de la seva antiga mestra Maribel que va morir de càncer... a nosaltres em tingut records de quan la nostra filla Judit, també mestra se la va emportar aquesta maleïda MA-LAL-TI-A.
Ens arribat al cor! com diu la dedicatòria que l'autora ens va fer al llibre.


"A vegades no fa falta
entendre el món
sinó entrendre´t
a tu mateix"

"L'Última mirada enrere" de Carolina Borràs Candel 
Editorial Sunya