dijous, 19 de maig del 2016

46.-" Usuret" Col·lecció de punts de llibre de Titelles Guinyol Didó"


Ja tenim el núm. 46.- "Usuret"  de la  col·lecció de punts de llibre "Titelles Guinyol didó".
Si esteu interessats us podeu posar amb contacte en Ramon Sánchez a:                info@titellesguinyoldido.com
tlfno. 938153889

46. Usuret
Aquest titella representa el senyor una mica garrepa, però bona persona, que apareix en moltes de les nostres comèdies.  Li tinc una estima especial al personatge, perquè quan de petit vaig actuar amb la vídua d'en Didó, va ser el primer titella protagonista que vaig manipular davant del públic.  Imagineu-vos els nervis: un marrec de 12 anys fent veu de senyor gran una mica rondinetes.  Sort que vaig tenir una bona mestra que em va ensenyar el truc de mirar la cara del titella per trobar-li la veu més adient.

Podreu veure l'Usuret i els seus companys d'aventures al Teatre Principal el dia 29 de maig, en una funció,  per celebrar a Vilanova i la Geltrú els 60 anys del Ramon al món dels titelles.  Tota la recaptació serà per a la reparació de les pintures del Cabanyes i del Martí Torrents a l'església de Mar.