dissabte, 17 de desembre del 2016

60.-"Ramon i titelles"últim de la Col·lecció de punts de llibre de Titelles Guinyol Didó"


Ja tenim el núm. 60.- "Ramon i titelles" últim punt de llibre de la  col·lecció de punts de llibre "Titelles Guinyol didó".
Si esteu interessats us podeu posar amb contacte en Ramon Sánchez a:                                                     info@titellesguinyoldido.com
tlfno. 938153889

60. Ramon i titelles.-
Aquí teniu l'últim punt de llibre d'aquesta col·lecció, que vam començar fa dos anys i mig per donar-vos a conèixer una gran part dels nostres titelles. L'acabem amb el número 60 perquè aquest any fa 60 anys que estic al món dels titelles i crec que ja és prou llarga.
Tot va començar quan l'amic i gran col·leccionista Antoni Virgili em va demanar que fes punts de llibre dels titelles i, malgrat que jo no estava gaire entusiasmat, al final em va convèncer. Com molts sabeu, li vam dedicar el punt de llibre 48 perquè malauradament ens va deixar.
Des d'aquí vull donar les gràcies a tots els que heu seguit la col·lecció, tant des de Catalunya com de fora (penso que fins i tot hi ha algú a l'estranger). Vull agrair especialment al Jaume Sendra la gran difusió que ha fet i la paciència de penjar-los al seu blog senyaldeplana cada 15 dies. També vull agrair a la meva companya Teresa la seva ajuda amb el disseny, les fotos i aquests petits comentaris.
Us desitjo que passeu unes bones festes de Nadal, i molta sort i felicitat per a l'Any Nou. No oblideu de posar titelles a les vostres vides però dels de veritat, els que ens omplen d'alegria… D'aprenents de titelles que ens compliquen la vida ja n'hi ha masses, com menys els veiem millor.
A mi els titelles em donen una gran satisfacció perquè m'enduc les rialles de petits i grans cada cop que acabem la funció. I també quan preparem nous espectacles, com el que estem treballant ara que ja us farem saber.

Salut i titelles!


Jaume Sendra, titellaire per un dia.
Esperem que es torni a repetir!
Moltes gràcies amics...una forta
abraçada!!


AGRAÏMENT
Unes paraules d'agraïment per aquest temps que he col·laborat amb vosaltres Ramon i Teresa. Tot va començar quant l’amic Virgili ens va embolicar a tots, a vosaltres per donar a conèixer les vostres titelles en el món dels punts de llibre i a mi per divulgar la col·lecció en el meu bloc Senyal de Plana. 
L’Antoni Virgili ens va deixar sense veure acabada la col·lecció...descansi en Pau.
He gaudit molt de publicar cada punt de llibre que anava sortint i també dels vostres espectacles que he pogut veure recordant la meva infantesa, quant esperàvem amb candeletes que arribes el teatre del guinyol Didó per la Fira de Novembre.

Una forta abraçada amics Ramon i Teresa!

Jaume Sendra