El novembre passat feia un post del 50è aniversari de la Llibreria La Mulassa i sis mesos desprès l'Anna és jubila i per sort la llibreria continua amb nous propietaris.
https://senyaldepagina.blogspot.com/2025/11/50-anys-de-la-llibreria-la-mulassa-i.html
El dissabte 20 de juny al cap vespre vam celebrar el comiat de l'Anna després de més de quaranta anys davant de la llibreria, també vam donar la benvinguda a la Mireia i al Gerard, que es posen al capdavant de la llibreria d'aquesta nova etapa i els desitgem molts anys al davant de la llibreria.
Moments de la celebració
La Mireia (nova propietària, Fidel (ex treballador), la Berta, la Neus i la Sonia (equip actual) L'Anna (homenatjada), la Blanca i el Jordi (equip actual), l'Elisabet (ex treballadora), L'Anna (equip actual), el Jaume (Marit de l'Anna) i el Gerard (nou propietari).
Per molts anys continuï com a llibreria!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada